سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای افرادی که سابقه ارتکاب خشونت خانگی دارند ویزای استرالیا صاد

 

دولت استرالیا اعلام کرده است از صدور ویزا برای افرادی که در گذشته به دلیل ارتکاب خشونت خانگی محکوم شده بوده اند خودداری خواهد کرد.

 

دولت استرالیا اعلام کرده است از صدور ویزا برای افرادی که در گذشته به دلیل ارتکاب خشونت خانگی محکوم شده بوده اند خودداری خواهد کرد.

طبق دستورالعمل جدید دولت فدرال استرالیا، افرادی که قصد سفر به استرالیا را دارند در صورتی که در سابقه خود ارتکاب به خشونت خانگی را داشته باشند ویزای استرالیا را دریافت نخواهند کرد.

این افراد در صورتی که در استرالیا مرتکب خشونت خانگی شوند از کشور اخراج خواهند شد.

دیوید کلمن وزیر مهاجرت استرالیا این دستورالعمل را روز پنجشنبه به اجرا گذاشت و بموجب آن افرادی که مرتکب خشونت علیه زنان و یا کودکان شده باشند اجازه ورود به استرالیا را نخواهند داشت.

آقای کلمن گفت: "اگر شما مرتکب جرمی خشن علیه زنان و یا کودکان شده باشید مورد پذیرش قرار نخواهید گرفت."

وبلاگ مهاجرت به استرالیا

وبلاگ برای ویزای استرالیا
وبلاگ در زمینه ویزای کار استرالیا

 

وی تاکید کرد: "این جرم در هر کجا و در هر زمانی انجام شده باشد، استرالیا با افرادی که مرتکب خشونت خانگی شده اند مدارا نخواهد کرد."

آقای کلمن اشاره کرد این تصمیم نه فقط در مورد تصمیم گیرندگان در وزارت کشور استرالیا، بلکه در مورد دادگاه تجدیدنظر اداری هم اعمال خواهد شد.

وی گفت در گذشته مواردی وجود داشته است که در آنها تصمیم گیرندگان دولت از صدور ویزا برای فردی که مرتکب خشونت خانگی بوده است خودداری کرده اند ولی دادگاه تجدیدنظر اداری خواستار صدور ویزا برای این افراد شده بوده است.

افرادی که قربانی خشونت خانگی هستند و به حمایت نیاز دارند می توانند از طریق شماره تلفن 1800737732 با مرکز 1800RESPECT  و یا از طریق 131114 با مرکز Lifeline تماس بگیرند.

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین